Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

16 January 2009

Nabila berwajah baru..

Saya mahu menunjukkan gambar Nabila yang terbaru. :)

2 minggu lepas, saya memotong rambut Nabila. Rambutnya di area dahi sudah panjang. Sepertinya rambut-rambut itu mahu mencucuk mata Nabila. Dan apalagi, saya dengan adik saya, Din melakukan operasi rambut Nabila.

Hasilnya..
Rambut Nabila tinggi rendah..hehe. Senget-benget saya kerjakan. Cuma di dalam gambar ini tidak jelas sangat.
Oleh kerana saya ingin membawa Nabila berjalan-jalan, dan takut pula orang berkata tentang rambut Nabila, saya memotong rambut Nabila sekali lagi. Sebelum ini saya menuruh adik saya memegang kepala Nabila, namun kali ini saya membiarkan Nabila tidur terlebih dahulu. Jika saya biarkannya berjaga, nanti Nabila mengamuk lagi.Agaknya Nabila fikir saya mahu melakukan sesuatu kepadanya.
Dan hasilnya...


~Comel tak Nabila? Rambut ala-ala anak cina, anak patung pun ada..hehe. Sayang Nabila..~

1 comment:

Hidayah said...

comey sgt nabila ni..moga nabila cepat sembuh dari segala penyakit. amin.....