Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

07 January 2009

Pertama kali Nabila ke hospital...

Pertama kali Nabila di periksa oleh doktor peadiatrik. Saya tak pasti nama doktor tersebut. Doktor masih belum boleh menyatakan apa-apa kerana masih awal untuk di buat analisis.

Saya memberitahu pada doktor bahawa Nabila masih menyusu badan dan sawannya sudah tidak menyerangnya lagi. Doktor menyarankan saya untuk datang lagi sewaktu Nabila berumur 4 bulan. Doktor tidak memastikan dimanakah bahagian didalam otaknya yang telah rosak.

Maka saya hanya berfikiran positif. Tidak mahu berfikir yang bukan-bukan. Kerana saya tidak mahu menangis lagi.

~wajah yang comel lena dipangkuan saya..~


No comments: