01 February 2009

Nabila & Sarra date di sunway..

Entry lepas saya ada menceritakan tentang perjumpaan pertama saya dengan Ita. Cuma saya tak dapat nak upload gambar. Hari khamis lepas, Ita ada email gambar-gambar yang telah dia ambil semasa kami di Sunway Pyramid. Thanks Ita. Dan inilah gambar-gambar kami.

~kat baby room. Nabila mengamuk nak tidur! Dah tukar pampers pun masih lagi menangis..!!~

~Muka budak cantik. Menangis jer. Apasal tah..huhu!~


~Sarra. Baik je. Siap senyum lagi. Sikit pun tak menangis~

~Aksi memujuk si budak cantek .Sudah menonggeng si ayah memujuk..tak makan pujuk si Nabila ni.Kalau dah mengamuk..satu dunia dia nak jerit menangis...~

~Aksi ibu dan ummi. Tudung dan muka saya dah berminyak-minyak dek memujuk si Nabila nih..(masa ni Nabila tak diam lagi tuh..huhu..penat la ibu Nabila..)~

Ni baru ok sikit Nabila.Baru nak diam.Penat betul.kalau merajuk dialah orgnya.Agaknya masa mengandung saya kuat merajuk kot. Mengikut ke anak lah nih!

~bergambar dengan Farid. Abg Zul ni pandang mana tah..hehe..

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...