24 February 2009

Peribahasa untuk Nabila..hahaha!

Kenapa saya gelak? Saya bukan gelakkan Nabila tau. Bella, ibu tak gelakkan Bella tau. Ibu tiba-tiba terfikir peribahasa ini. Gara-gara Drama Spa Q.

Ini ayat si Dafi (anak si Qistina tu), Katanya...

"Sepandai-pandai tupai melompat
akhirnya jatuh ke tangan jua"

Akan Tetapi saya sengaja mahu mengikut dialog nya.Tiba2-tiba terkeluar idea nih.

"Sepandai-pandai Nabila melompat
akhirnya Nabila berjalan jua"

Pandai-pandai saje saya menukar peribahasa ini. Sebenarnya saya cuma mahu sedapkan hati. huhuhu. Hish, tak boleh fikir begitu. Saya kena yakin. Ya Nabila boleh berdiri, dan boleh berjalan. Macam gambar ini.

semangat tul nak berdiri..

Penat..isi minyak jap..

4 comments:

zura said...

alhamdullillah....nabila bleh nk jln ek...

Noina said...

emm..harap2 la..dia cuma leh berdiri..tak leh nak jalan lagi.melangkah pun tak brapa pandai lagi..tapi cita2 beso!

azzul said...

Insyallah semua ujian dtg drp allah..semua berlaku atas kehendak-Nya. Jgn berhenti berdoa utk kesihatan ank kita..
Pegangan sy..tuhan tdk akan menduga org2 yg x mampu melaluinya..

itapaduk said...

kelakar lah tgk nabila 'isi minyak' tuh..cam sarra jerk! acik ita rindu lah kat nabila demukss..dah pandai nak diri2 yer..erm, same lah sarra..asek nak diri jer kijenyer! hehe...

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...