25 March 2009

Aksi Nabila hampir Demam @ Dedau!


Dedau?tu bahasa mak aku..ala-ala mcm nak demam..tapi tak demam pun..bdn mcm nak panas jer..dan nilah aksinya..emm..tak pakai baju..seksi anak ibu nih!

emm..pakai cool fever nih..ada sket la kurangnya..tapi asyik tertanggal jer..tangan tak dok diam..dok garu hidung pastu tertarik skali ngan cool fever nih..memang lasak!



tah hapa yang Si Nabila ni dok senyum2 sengih tah..?




Aksi half naked..hehe..tapi ibu pandai amik gambar..sensored tau..pasal malu la Nabila..hehe

2 comments:

naurah makwa said...

Damia kalau demam, naura lumur kepala dia dgn asam jawa..badan pun sama gak..tak sampai sehari,demam pun elok..

itapaduk said...

nabila demam ke? sarra pun lah..hai kembau2 nih! same jer lah dorang nih..sarra demam panas gak. dari ahad aituh..nak tumbuh gigi ke-5! pagi nih masih panas lagik..terpaksa masuk ubat b****t! ptg nih nak anta spital terus kalau x kebah2 lagik..semoga nabila sembuh yer. doakan sarra jugak! lame x dengar citer...rindu dah..

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...