Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

24 March 2009

Nabila balik Rawang!

Lama tak letak entry dalam blog. Ada la dalam seminggu.

Kenapa?

Saya dan Nabila pulang ke Rawang. Time cuti-cuti ni asyik dok rumah mak jer kesian juga pada abang. Asyik dia saja yang balik ke Gombak . Lagipun abang kerja malam. Jadi siang dia ada di rumah.

Hari Rabu saya pulang ke Rawang sehingga Sabtu. Hari sabtu ayah dan mak saya pula datang ke Rawang Mahu menyiapkan rumah baru. Nak pasang cangkuk kipas dengan mengecat kemudian nak kasi kemas betul-betul rumah itu.

Ok, saya mahu tidur dulu. Nabila tak nak tidur pula . Esok saya dikehendaki melapor diri di JPM. Ermmm..tak tahu lagi macamana . Nanti sambung lagi..daaa...!

No comments: