Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

01 March 2009

Nabila @ Pusat Rawatan Kak Raw (episod 1)

Sabtu lepas (28/2/2009) Saya , Ita dan rakan Ita berpakat-pakat untuk ke Pusat Rawatan Kak Raw kat Kuala Kubu Bharu. Saya dapat tahu tentang rawatan Kak Raw ni dari Ita. Sebenarnya sudah lama kami bercadang-cadang untuk kesana. Memandangkan masing-masing sibuk, hasrat tidak dapat terlaksana, namun kali ni saya dan Ita memang mahu pergi.

Jam 8.30 Ita sampai di Putra LRT Taman Melati kerana kami sudah berjanji untuk menunggu di situ. Ayah dan Mak ikut serta sekali. Mahu melihat bagaimana rawatan itu. Abang tidak dapat turut serta kerna bekerja pada hari tersebut. Aku hanya tawakal saja untuk memabwa Nabila ke situ.

Kami terus bergerak menuju Behrang. Dan niat cuma satu.untuk pulihkan anak . Hurm saya akan menceritakan keadan Nabila, Sarra dan Aisyah menjalani rawatan di sana pada entry yang berikutnya..ok...!

No comments: