Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

14 April 2009

Aku yang lalai....!

Assalamualaikum..entry ni sepatutnya semalam aku buat..tapi memandangkan sejak seminggu nih Nabila asyk meragam..dan aku pun penat..sebab dah start blajar mcm2 kat opis baru..maka entry ni aku buat gak arini..dan mggu ni sepatutnya Nabila ada 2 appointment dengan Rehab Sg.Buloh..OCC pada Isnin (13/4/2009) dan Fisio pada hari esok (16/4/2009)..tapi tu lah..aku mmg lalai yang amat..tak ingat yang appointment dengan OCC hari Isnin..abg pun sama..kami berdua ingat kat OCC ari selasa..tah hapa tah yang kitaorg ingat pun kitaorg tak tau..yang pasti mmg aku kelam kabut aku balik dari opis ari selasa tu..konon2nya nak bawak Nabila gi hospital la..skali aku check balik kad appointment tuh..rupanya kelmarin..isnin..kelam kabut aku tepon abg..tapi dia tak angkat..tido lah tuh.keje mlm..penat agaknya..

Berapa kali tah aku call abg..lastnya dia jawab gak..nasib baik angkat..masa tuh tgk jam dah pukul 1.45 ptg..abg pun terkejut bila aku ckp yang appointment OCC sepatutnya isnin.agaknya terus celik kot mata dia bila dgr aku ckp..mulanya aku cdg nak pegi terus jer hospital..tapi abg ckp baik tepon dulu..dan abg pun tepon hospital..

Tak lama pas tu abg call aku balik..dia kata tak jadi buat sebenarnya mggu ni..pasalnya doc takde..jadi appointment Nabila dah ditukar pada 28/4/2008..la..napa la hospital tak bagitau awal2..mggu lepas ari jumaat mmg la dorang ada call aku..tapi mana aku dgr..aku tgh on the way nak balik keje..tgh drive..hp letak dlm beg..bila aku call..operator yang jawab..siap tanya plak aku ada urusan apa sampai aku tepon dorang..hish..geram pun ada..isnin tu aku tggu lagi dorang call ker idak..emm..tak call jugak..dan akhirnya terpaksa la aku balik semula ke opis petang tuh..pasal aku tak amik half day..aku just amik time slip jer klu aku nak gi hospital..time slip takde..balik opis balik la..huhu.penatnya..!balik opis buat muka sengih ala2 kerang busuk..tak jadik gi hospital..apa daaa....!

No comments: