11 April 2009

Kasih nenek dan opah pada cucunya..



Assalamualaikum..entry kali ni aku tak de benda nak cerita sebenarnya..sekadar menunjukkan gambar kedua org tua aku..yang atas sekali tu gambar mak aku dan gambar kedua iala gambar mak mertua aku..dan org yang paling beruntung sekali ialah Nabila..Sebab apa? Dua2 Nenek dan Opah dia syg benar kat dia..yelah Nabila kan satu2 nya cucu dlm kedua2 keluarga aku dan abg.dan pulak Nabila dah mcm ni..kasih tu amatla berlebih2..hehe..jgn manja sgt sudah..kang tak jadik org...!

Apapun aku ingin mengucapkan terima kasih yang teramat sgt pada kedua2 insan ini..mereka sanggup berhabis-habisan menjaga Nabila..Kalau takde kedua-dua mak aku..dah tentu aku pun jadi bingung gak nak jaga Nabila..sebab pada mereka la aku jadikan sebagai perujuk..lagi2 Nabila mmg perlukan perhatian lebih..Terima kasih mak..sebab sudi menerima Nabila seadanya..dan Nabila pun dan semakin menunjukkan sifat2 yang positif.. dengan kasih sayang telah kalian berikan padanya!

2 comments:

naurah makwa said...

semua sayang baby..tambah2 kalau darah daging sendiri..muka opah nabila yang atas sekali tu, ada iras2 muka nabila..1 acuan la kata kan..cute nabila..nak tgk banyak2 pic nabila..

Noina said...

hehe..mmg byk gambar dia..tapi ina kdg2 tak sempat nak upload..plak tuh buak reti nak pandang kemera..nanti ina upload yek naura.. :)

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...