07 April 2009

Check up dengan Peadiatric Clinic...

Assalamualaikum..esok aku akan bawak Nabila ke Sg.Buloh..bukan untuk fisio..tapi ke Peadiatric..emm..sekian kalinya..lama tul follow up ngan paeds clinic nih ..last bulan 12 arituh....dan mcm2 aku nak ckp ngan doc ttg Nabila..tentang mata dia..tentang lendir dalam kerongkong yang selalu ganggu tido dia..tentang tahap pencapaian dia sekarang..masih mcm dulu kah?atau ada perubahan..dan aku akan minta pengesahan doc untuk buat kad OKU Nabila..emm..klu ikutkan mmg tak sanggup nak buat kad itu..tapi aku harus terima hakikat..dan pastinya ni semua untuk kebaikan Nabila..ini pun semua atas nasihat kawan2 aku..Nurul dan Aida..kawan2 aku nih aku kenal masa aku start keje kat Arkib nih..kedua2nya OKU..aku akan jadikan semangat dorang sebagai pendorong aku untuk majukan Nabila..Ya..org OKU pun mampu kerja kat Jabatan Kerajaan..

Bila aku dengar kisah Aida dan Nurul ...dorang sgt2 berbeza daripada Nabila..sebab dorang dulu lahir dalam keadaan normal..kata doctor Nurul sakit riket..(betul ke idak spelling dia) pertumbuhan kaki dia tak bertumbuh ikut yang sepatutnya..jadi mcm kerdil dan kedudukan kaki dia agak senget sket..bila dia jln aku dapat rasakan sakitnya dia untuk melangkah...dan Aida pulak..dia jatuh masa kecik2 dulu.dan mak dia tak sedar akibat dari jatuh tu tapak kaki Aida dah tak sempurna..aku dapat rasa yang mak Aida mesti nangis bila mengenang nasib anak dia akibat kesalahan mak dia sendiri..

Apapun..klu nak fikir Nabila masih lagi kecil dan masih ada masa untuk aku latih dia lagi..dan aku tak nak Nabila akan salahkan aku klu aku masih lagi tak nak buat apa2 untuk selamatkan dia...!

4 comments:

MiJa said...

kagum dengan semangat ibu nabila..
wah,she's gonna celebrate her 1st birthday soon!!

Jiey^Mien said...

Go Nabila go!! Kami nantikan berita gembira!!

~mamazahra~ said...

mamazahra yakin Nabila bangga punya ibu cam kamu!
be strong,k

azzul said...

chaiyo..chaiyo... to mama nabila n bb nabila
selagi bernafas seorang ibu akan berjuang utk anak tercinta....

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...