04 April 2009

Yoga Mat..

Assalamaualaikum..entry nih bukan apa..aku nak cerita pasa Nabila yang kisah semalamnya dia nampak sket dah perubahan dia..emmm...aku ada cerita pada entry bulan lepas..yang Nabila cuba nak mengesot..dan aku nampak lebih banyak gaya mengesot tu pada waktu mlm semalam..

Adik aku meniarapkan Nabila..dan tiba2 dia angkat kepala tinggi2 dan menggerakkan kaki dia..masa mula2 dulu sebelah kaki jer..ni dah buat dua2 blah kaki..emm..kitaorg yang kat dlm bilik nih (masa tuh aku , mak ngan adik aku ain yang ada) menjerit2 bagi rangsangan pada Nabila..pandai lak tuh..bila kitaorg jerit2 lagi dia hayun kaki dia laju..hehe..

tu yang buat aku semakin semangat nak beli yoga mat tuh..dan nak try esok camner..!

3 comments:

azie said...

hope nabila akan menampakkan byk improvement...aminnnnnnn.ina byk2 berdoa ye :) doa ibu sentiasa dimakbulkan Allah swt....

ong_mummy said...

terharunya dengar citer ina...saya dpt rasa apa yg ina rasa...sbagi seorang ibu,saya memahami apa yg telah ina rasai dan lalui..saya doakan ina sentiasa tabah...mungkin ada hikmah disebalik semua yg berlaku kan???teruskan usaha ina n suami demi anak tersayang.....

Anonymous said...

terharunya dengar citer ina...saya dpt rasa apa yg ina rasa...sbagi seorang ibu,saya memahami apa yg telah ina rasai dan lalui..saya doakan ina sentiasa tabah...mungkin ada hikmah disebalik semua yg berlaku kan???teruskan usaha ina n suami demi anak tersayang.....

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...