05 May 2009

Fisioterapi Lagi!






video

Assalamualaikum..Arini..petang tadi Nabila ke Hospital lagi..Appointment dengan Puan Suhana..Therapist untuk motor kasarnya..hehe..fisio la tuh..dan seperti kebiasaan..Nabila akan nangis..Mula2 nampak segalanya baik..siap senyum2 kat Puan Suhana..dan akhirnya..Nabila menangis..Bukan sebab sendi2 keras di tarik2..atau di paksa senaman..Rupa2nya nak tido..bertuah punya anak..tertidur masa Puan Suhana letakkan dia dlm keadaan duduk di riba Puan Suhana..aku hanya mampu menggelengkan kepala..emm..buat kojer tak abis!..Dan Nabila tido sampai tak sedar bunyi apa pun..tah tiba2 ayah Nabila nak amik serangga apa tah..halus2 (tak tau nama dia apa)..kat bibir Nabila..apalagi..bantai menjerit la Nabila bila tidurnya diganggu..tak syok betul..nangis tak henti2 lak tuh..terkejut kot!Ayah Nabila ni..geram pulak kita dibuatnya..Dah anak tu dah tak moh buat fisio..Tujuan bagi dia tido..nak bagi dia rileks sket..pastu leh sambung lagi..tapi dah di kaco moodnya..huhu..terapi dia pun dapat dlm 1/2 jam jer..huhu..penat jer ibu bawak Nabila..Tp Nabila tak nak bagi kerjasama..Lastnya..jam menunjukkan pukul 4.30..terus kemas2 ..balik..huhu.tak puas hati betul aku..dapat kejap sgt..Nabila..Nabila..

Pastu terus balik rawang..bawak gi Aniza Medical Centre..kasi cucuk sama Nabila..dan nampak ok selepas 2 mggu tertangguh sebab Nabila demam..huhu..penatnya...!Balik umah singgah MC D..makan dan pastu terus tido..Bagi mkn ubat demam..pasal rasa cam dah hangat sket badan dia..dan sekarang ni tgh tido..huhu..Ibu pun dah mengantuk..nanti sambung lagi..daaa!

9 comments:

AiYa said...

ala makin comel la Nabila nih. geram acik tgk. Nabila tgh merajuk ka tu?

Nur Syazwani Mustafa said...

nabila cyg...rajin2 tau wat fisio tu...jgn la tido je tau..hehheheh...patut la nabila sihat,sbb ckup tido yek cyg....mmuaahhh...lain kali wat smpi abes tau cyg...k bye2...

Liana said...

hehehe...dapat bayangkan masa Nabila tido... Mesti comel je kan...

zh-ena said...

ala2 smp tertido nabila wat terapi..sakit tak bila wat terapi tu..

Noina said...

Aiya : haah..merajuk tah naa tah..muncungaje bibir tu dah mcm Anita Sarawak lak..hehe...

Wani : emm..entah la wani..harap2 doa Wani tu dimakbulkan..akakmmg dah tak sabar tgk dia buat fisio tak nangis..jeles tgk anak org lain dapat buat fisio..anak kita meraung2 tak moh..huhu..klu tido mmg kuat..klu malam tido lagi bagus..tak kejutkan ibu dia lagi..hehe...

Liana : hehe..tido mmg best..tapi pastu nanes2 balik masa therapist tu pegang dia..nak ibu peluk dia..

zh-ena : nak kata sakit tu tak tau la..rasanya sendi2 Nabila tak sekeras mana..tapi dia mmg tak suka di paksa..klu keras sendi2 tu mmg sakit la klu kita regang2kan..Nabila mmg tau sapa yang pegang dia..dia punya deria rasa mmg 'dahsyat'.hehe

cmba said...

Nabila dah nampak besar...mate dia cantiklah...

misz_nierah said...

alololo...muncung jerk mulut nabila..hehe..majok eh? siap keling lg..hihi..omelnye nabila masamkan muke ^_~

kasih nash said...

salam.. lama tak singgah sini.. harap nabila ibu ngan ayah baik2 jer yer.. tgk gambar nampak bila dah besar... bila agak2 mama ngan abg niel dapat jumpa nabila neh?? ehem.. ehem.. besde tak ajak yer... waaaaa....
hiihii.. mama nak big hug nabila la...

Noina said...

cmba : hehe..kata dah setahun kan..tu ah..makin besar ni mata dia makin cantik lak..jeles ibu dia..siap melentik plak tu bulu matanya!

misz_nierah : tu ah..pandai muncung2kan mulut.Tunggu ayah dia lama sgt kat MC D.nak masuk dulu stoller kat kete ayah dia..terpaksa la dok kat kete ibu kejap..huhu!

Kasih Nash : hehe..sori la kak..ina malas nak announce kat blog.kan org tak dikenali lak yang sampai.hehe.tu ah..bila la dapat jumpe abg niel yek..abg niel pun main encem!..hehe..bukan Nabila yang terpikat..ibu nabila yang terpikat..hehe!

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...