01 May 2009

Musim Tag..dari Mama Afdni..

Salam..ni plak tag dari Afdni a.k.a mama Safwa..huhu..banyaknyer..ina try ok!

rules of tagged :

1) Use GOOGLE IMAGE to search the answers to the questions below.
2) then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer
3) after that tag 5 people

here we go....

1.YOUR NEXT BIRTHDAY :

26 April 2010..Taurus...


2. Place I do like to travel :


insyaallah..klu ada rezeki,nak bawak Nabila sekali...


3. Favourite place :

hurm..pantai yang cantik..warna biru2 cmni..buat umah kat sini pun takpe..hehe


4. Favourite food :

tak kisah..janji halal & sodap!

5. Favourite thing :


baju baby..ahaks! pelik sungguh aku ni..tapi yang ni mmg aku suka..gila ngan baju baby..tapi Nabila nak dapat adik tuh..lambat lagi kot!haha!

6. My Nickname :

ina..atau pun yong...


7. Favourite Calour:


Purple kaler yang paling aku minat..comey!




8. My Love :


dah tentu kat abg dan Nabila..sayang bangat....!


9. Hobby :

Surfing Internet..merangkap suka update blog..hobi baru katakan..hehe



10. Wish List:



mahukan Nabila cepat2 sembuh..dan boleh berjalan..dan boleh berdikari sendiri..huhu..

3 comments:

afdni said...

memoga wishlist tu akan tercapai..sy sentiasa doakan nabila..amiinnnn..

Noina said...

terima kasih afdni..amin

MaMaQaYPo FaMiLy said...

suka a tengok pic nabilah yg kat bawah sekali ni.. jelingan menggoda gitu@!! Muaaaahhhh utk Nabilah!!!

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...