03 June 2009

Bola berduri..

Assalamualaikum..Bola berduri? Pebendanya tuh..Aku saje jer panggil bola berduri..hehe..kasi takut sket sama ini bola..haha! Namanya Massage Ball..dan bola ni bagus klu golek2kan kat badan Nabila..hehe..kira kasi stimulate la nih..ni la gambo nyer..


Dah lama sebenarnya aku cari bola nih..akhirnya ketemu juga..hehe..Dan aku juga telah belikan untuk anak aku yang sorang lagi..sapa lagi klu bukan Sarra..hehe..saje..Sebab apa yang aku dapat untuk Nabila, pasti aku belikan untuk Sarra jugak..Kata kembar..!

Dan selebihnya aku berikan pada Kak Raw..untuk digunakan untu anak-anak yang lain..emm..rasa mcm nak tambah lagi..kalau ada rezeki lebih, pasti aku belikan untuk semua..Insyaallah..






8 comments:

Jiey^Mien said...

Jiey selalu gak guna bola ni kat Ian. At first, dia tanak pegang langsung.. Siap campak lagi kalo kita bg kat dia.. Skrg, Ian dah slowly bleh pegang.. Tapi kalo kitorg gesel kat kaki, menggelupur la dia geli.. suka tengok.. :P

ita zakaria said...

mekaceh eh acik ina.. ummi sarra nih lambat lah nak updet citer. sarra geli kene gesek dgn bola tuh! hehe...

:: m.u.n.i.r.a :: said...

mmmm mmg bagus rangsang guna bola berduri ni!
lagi satu..guna sabut (ish bukan sabut kelapa tapi ianya cam sabut)
penah nampak kat guardian n watson...
dolu2 masa keje kat pusat perkembangan kuarga n kanak2 NURY tu diorang guna menda nih..
cubalah!
eh bli bola duri tu katne ek?cam nak bli gak!

zh-ena said...

tu elok utk deria rasa erk..bagus gak kan

Noina said...

Jiey : yeke..hehe..sama la ngan Nabila..geli..takpe..bagus tu geli..hehe..terror la Ian..sia baling lagi..bila la Nabila nak pandai baling yek..hehe..tak sabo lak..!

Ita : Hehe..sesama..ala..Sarra pun anak ina gak..ala..ita pun dah bagi mcm2 kat Nabila..apa sgt la bola tu banding apa yang ita dah bagi mcm2 kat Nabila..

Munira : ina beli bola ni atas sebab therapist dia jugak suh cari bola ni..emm..ina beli kat Maycare..klu munira nak gi website ni klik ni http://www.maycare.com/home.php ...emm..mcm sabut yek..bagus gak tuh..nanti ina try cari..thanks yek munira... :)

zh-ena : tu ah..ni pasal kat fisio dia ada benda2 alah nih..tu yang usaha gak ina cari bola ni..Alhamdulillah..mau gak la dia pegang2 bola ni :)

SyahNur said...

best bola ni... my twins suke dg bola2 ni, kitorg siap beli sorg satu, bile diorr berdia da pandai berlari, bola2 ni da jadik diorg punye bola sepak pulak.. haha.. ayah diorg la yg ajar ni...

Noina said...

SyahNur : hehe..mmg best kan bola ni..bagus untuk rangsangan anak kita.. :)

Ikhtiar.Sofea.Azzahra said...

Ina, beli porcupine ball yg kecik2 tu dimana ye?

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...