Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

26 June 2009

Nabila dan Sarra..





Aku suka sangat dengan gambar-gambar ni..( Ita..sori siarkan gambar Sarra without your permission)..Apapun gambar yang comel ini akan tetap dikenang sampai bila-bila..dan aku suka nak share dengan semua yang sudi follow blog aku..(jangan confuse yek antara Nabila ngan Sarra..hehe..). Mereka ni anak-anak yang istimewa..Istimewa di mata aku..Dan aku sendiri sebagai insan yang sihat dan normal pun..tak mampu untuk menjadi seperti diorang..yang punya semangat yang kuat..! IBU SAYANG SANGAT NABILA DAN SARRA..LEKAS SEMBUH YEK NAK..NANTI LEH GI SEKOLAH SAMA-SAMA..

5 comments:

Liana Manjaku said...

nOINA,
Sara dan nabila memang cam adik beradik. Muka pun ada ler iras. Apapun ummi ucapkan semoga sara dan nabila cepat sembuh. :)

Ummi Alisya said...

anak mu anak ku jua! sharing itu caring! hehe...ita lom sempat nak apdet citer pasal gi umah nabila, gi makan sume tuh...akn menyusul nanti. pape pun, nabila kuat! cam anak ku... cayam nabila!!!

Yasmin Nabilah.. said...

Liana : tu ah..mmg ditakdirkan bersama..kembar..segalanya sama..

Ita : hehe..ibu nabila tercepat update..hehe..kat rawang ni best sket nak surf..hehe..

Lightnur said...

Assal;amaualaikum Noina

Terima kasih share gambar tu.. Masha Allah memang sekali pandang nampat mrk spt kembar.. Semoga mereka akan menjadi teman baik dan pergi sekolah sama2 nanti ye. Semoga Allah memberi yang terbaik buat Nabila, Sarah dan semua anak2 istimewa, Ameen.

Salam ingatan
lightnur

Yasmin Nabilah.. said...

Lightnur : tu ah..ramai yang ckp..nampak sama.nanti gi sek pun sesama..hehe..Moga segalanya baik-baik belaka..Amin..