Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

26 June 2009

Nabila Yang Baik..

Assalamualaikum..Alhamdulillah..Nabila dengan baiknya kelmarin telah berjaya melengkap sessi fisioterapinya..Kenapa aku cakap macam tuh? Pasalnya sebelum-sebelum nih..kalau time fisio dia tak penah diam..mesti nangis-nangis..macam dah tau Puan Suhana dok pegang-pegang dia nak exercise..huhu..Yang jadi mangsa nya ialah aku..Puas memujuk si kecik ni suruh diam dan buat apa yang disuruh oleh Puan Suhana..tapi malangnya..tangisan sahaja yang diberikan pada aku.

Namun Rabu lepas..Nabila kelihatan baik..sebab aku dah tidokan dia sebelum ke sesi fisionya..Dan dia bangun dalam keadaan 'segar bugar'..Dan paling baik sekali..dia berdiri atas apa tah nama dia..aku pun tak sure..dan DIIKAT..dia diam sahaja..mulanya dia merengek la juga..lepas aku dan abg gerakkan benda alah tu..dan keluar dari bilik gym kanak-kanak dan menuju ke ruang gym dewasa..Nabila mula diam..dan ayahnya bawa ke tempat pemandangan yang agak menyejukkan mata..kat ruang gym dewasa tu ada tingkap yang agak besar sehingga menampakkan pokok-pokok di kawasan hospital..Nabila memang suka tengok pokok dan keadaan di luar..agaknya dia bosan..dan Nabila diam sahaja..cuma merengek nak susu..tu pun sekejap je..untuk hilangkan haus barangkali..

Dan ni ada gambar Nabila ke Fisio..

*harap-harap ia berterusan..(kitaorg kasi lama sket dia berdiri kat situ..pasal nak cover yang 2 kali dia nangis-nangis tu..huhu..)

No comments: