08 July 2009

Gambar di Gedangsa..

Seperti biasa, Sabtu lepas aku ke Gedangsa.Aku dah ceritakan pada entry pertama bulan ini..tentang ke Gedangsa..berjumpa dengan Ita..dan aku di temani oleh Ayah dan Mak aku..ni aku ada attach sket gambar masa kat sana..lupa nak masukkan masa entry 1st dulu..layannnzzz....



p/s : Yang Ayah aku pegang tuh bukan Nabila tau..tu Sarra deboks..hehe..seronok Sarra bila Mak ngan Ayah aku pegang dia.. :) (Sarra nak dok ngan nenek Nabila yek..hehe)

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...