05 July 2009

Nabila @ Sunway

Assalamualaikum..huh..lama sungguh tak masukkan apa-apa entry.Takde mende nak diceritakan.sebab segalanya berjalan seperti biasa.Oh ya..minggu ni seperti biasa aku ke OCC dan Gedangsa lagi.Kali ini bukan dengan Abg, tapi ditemani oleh Ayah dan Mak aku.Sebab Abg koje.

Pembukaan untuk bulan Julai..Arini aku, Abg dan Nabila ke Sunway lagi..Entah mengapa aku suka sangat ke situ..Mungkin sebab facilities yang sangat selesa..dan banyak kedai..hehe..

Takde menda pun yang menarik..cuma aku ingin tunjukkan gambar-gambar kami sepanjang keluar tadi..hehe..apapun layan la yek gambar-gambar nih..

6 comments:

leadleedeea said...

seronok nabila jalan2 yek...hehehehe ade gambo dia senyum plak tuh..heeeee gewam nak cubit pipi dia...hehe!!

naurah makwa said...

nabila mesti suka gi jalan2 kat sunway..cute nabila..teringin nak jumpa nabila..

Liana said...

wa...sukanya anak dara tu! heppy jer dia!

Nur Syazwani Mustafa said...

lawa nya gmbr nabila yg atas skli tu..mcm budak yg dh umo 2thn lebih...mata dia tu lawa la kak...

MaMaQaYPo FaMiLy said...

LAYNZZZ jerrr...

NABILAH comey jer cam selalu!!

Noina said...

lead : Nabila klu jalan mmg suka..tersengih2..dia mcm dah tau..tiap2 minggu ibungan ayah dia mesti bawak gi jenjalan..hehe..

naurah : hehe..boleh..kena dtg KL la acik naurah..emm..atau leh jumpe kat Ipoh..bila Nabila balik kg nanti.. :)

Liana : heee...klu berjalan kepala tuh tegak jer..mata meliar..tgk2 lampu kat kedai2 tuh..hehe..

Wani : mata ayah dia..hehe..masa ngandung dulu akak niat nak mata mcm ayah dia..tgk skali dapat..hehe..emm..badan pun dah panjang..ada la nampak beso sket.tapi klu wani tgk betul..muka dia mcm baby lagi..awet muda..ramai ckp dia mcm baby umur 7-8 bulan..

mamaqaypo : hehe..comel tak comel sgt la..dah kurus..huhu..

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...