14 December 2009

Ada sesapa nak baby ni tak?

Huhu..Jangan!..Tak rela ibu bagi Nabila kat orang lain..! Merana Ibu, sayang.. Tak sanggup pisah ngan Nabila walau sekejap.. :(

Ibu jgn nak pandai2 yek bagi Nabila kat org lain..nanti Nabila babap ibu! (jelingan maut nih!)


Tergamaknya seorang ibu memberi anak pada orang lain.Tidak tahukah mereka..betapa letihnya melahirkan..membawa anak selama 9 bulan..dan senang-senang beri pada orang lain. Kadang-kadang aku tak faham dengan orang-orang sekeliling ni. Anak yang sihat di buang-buang. Kalau dapat anak istimewa..hai entahlah..mungkin terus campak ke longkang.

Tatkala melihat apa sahaja artikel atau berita tentang pembuangan anak..hati aku pasti akan sebak. Kalau tak nak bagi kat aku.. Biar aku bela..Biarpun aku dah ada anak. huhu...


......................................................................................................................................................................

Pagi tadi Nabila agak kurang sihat..Dan sekarang..Nabila dah kembali ceria.. :)


video

Seronok betul tengok Nabila main2 lompat dalam Jumperoo tu..Tadi pun muka bosan je..huhu..Ni dah masuk dalam tu..apalagi melompat2 la keluarkan peluh..(Abaikan suara ibu Nabila yang gediks tu!)


4 comments:

ai said...

Kan Ina?? Pelik aku org2 yg mcm tu tau. Tak ke kau susah payah ngandung 9 bulan..baby siap tendang2 lg pewot. Bila kuar, alahai chumelnye..bleh plak dowang buang! huhuhuwaaaaaaaaaaaaa

iNa said...

betul...
ibu mane nk berpisah dgn anak...
x sanggup....

Noina said...

Kak Ai: tu org yang tak bersyukur..Padahal kat luar..ramai yang nak baby..huhu..sian kan..

Ina: huhu..tak mungkin dpt dipisahkan!

zh-ena said...

tu la kan..teruk betul la..dah la buat dosa pastu tambah lg dosa yg dah sedia ader

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...