22 December 2009

Besday Opah..


Nabila dan opah potong kek sama-sama..Tak malu tul Nabila nih..tu besday opah la..bukan besday Nabila..


Sabtu lepas, Mil & Fil serta adik-adik datang ke rumah. Alang-alang mak datang, aku terus cadang pada abg untuk makan-makan di luar. Yelah..cik abg aku ni..teramat la 'bagus' sangat..! Boleh lupa besday mak sendiri..! Sampai mak telefon abg..cakap tak ingat ke besday mak..Malu betul!

Sebagi menebus kesalahan tak ingat tuh..aku dan abg bawa mak, ayah dan adik-adik makan di luar. Nak amik gambar..tapi terlupa nak bawak kamera. Sudahnya gambar kat umah jelah yang dapat diambil..Sempat juga beli kek..hehe..Nabila pulak..sempat la merasa sikit..wah..kemain lagi..cheese cake..sapa tak mau!

Sepanjang kehadiran mak dan ayah, Nabila asyik meragam je. Sampai ke tengah malam menangis. huhu..Tgk nak tumbuh gigi lagi..adoiii sakit jiwa dan raga rase..Makan tak mau..minum tak mau..pastu sakit perut..lapar lah tuh..huhu..cian Nabila..

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...