15 February 2010

Jemputan sempena Super Sunday English Lunch..

Wow..dengar tajuk je mmg dah best..Makanan yang superb..!

Semalam kami dijemput ke rumah Ummisarra..Tujuan asalnya untuk keluar berjalan-jalan sudah bertukar ke melepak-lepak di teratak UmmiSarra..

Makanan yang sedap..adan aku sendiri tak henti2 makan..hehe..sampai nak balik pun sempat sambar ayam KFC lagi dan whipped potato yang farid buat..haha! Makin tembam la Puan Noina nih!

Apapun layan kan aje gambar2 yang ada..tak banyak amik gambar pun sebab sibuk mengisahkan Nabila yang terpekik-pekik nangis kat kolam..haha! tak nak mandi lah konon..Lastnya diam gak..Tapi lepas keluar dari kolam..bantai menangis..merajuk ngan ibu lah tu..

3 comments:

ieda said...

bestnyer mandi kolam...nabila nie nangis takmo masuk kolam..kalau nabila akak nangis takmo kluar kolam..hehehe..

ita zakaria said...

wahhh..express lah ibu nih. ummi baru apdet cerita bulan lepas. cerita semalam, mau lagik sebulan baru apdet! haha... sungguh lembap ummi nih!

Noina said...

ieda: hehe..tulah pasal..klu budak lain..sampai tak nak kuar..ni terpekik2 cam kena dera kat tgh kolam tuh..hehe

ita: hehe..xcited sgt sampai cepat sgt update criter..hehe..

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...