Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

14 February 2010

Tag Love Finding..

Tag jauh dari brunei..Siapa lagi klu bukan Intan..hehe..hurm..lama dah tak jawab tag nih..cube la k..
Ni kira sempena Valentine day la tuh..

1). First time jumpa your hubby bila dan kat mana?

Kami sama-sama belajar di Adtec Shah Alam. Sekelas. Pada tahun 2001.

2). Love at first sight?

Hurm..kata abg, dia yang jatuh cinta pandang pertama dekat aku..haha! Aku pulak pandang 2-3 kali pun tak jatuh cinta gak..hehe..

3). Who is he when the first time you met him?

Seorang pelajar Tekonologi Kejuruteraan Mekatronik Di ADTEC Shah Alam..

4). How long it takes for him to ask you out for a date?

Lama jugak. mulanya jual mahal..Kuar ramai-ramai. yang aku ingat..Abg ajak aku keluar..dan aku ajak kawan aku..Ain. Dan kitorg dating kat Mydin Klang..hehe. Dan kat situ gak aku reject dia buat pertama kalinya. Tapi lepas tu..Aku pulak yang angau kat dia..dan amik masa setahun gak baru kitorg keluar dating..hehe

5). First place dating?

Kat Klang..huhu..tak romantik langsung! (takde tempat lain nak gi..huhu)

6). How he proposed?

Nak kata proposed macam ala2 Romeo Juliet tu takdelah..Cuma katanya dia dah bersedia untuk kawin dengan aku. Dan masa tu rasa amat bahagia sekali.. :) hati ni berbunga riang..

7). Special date with your hubby?

Couple buat pertama kalinya..20.5.2002
Bertunang pada..19.8.2006
Berkahwin pada ..26.5.2007
dan dapat Nabila pada ..17.4.2008

8). Changes that he asked you to do?

Agaknya suruh kurus kot..hehe..Tapi susah benar nak kurus. Suh sponsor treatment kat Slim World..tak nak pulak..hehe..

9). What is about him that you love so much?

Sabar. Tu sikap yang paling suka sepanjang aku berkenalan dengan abg. Tak gelojoh. Nampak rileks je walaupun penah kena reject dengan aku dulu..haha!

10). What is about him that you wish he would change?

Merokok..tak suka la bau rokok tuh..rasa nak lemas..huwaaaa!

11). You will lose your mind and crack your head when he..

cari orang lain ganti aku..haha!

12). You will smile through your eyes for the whole day when he..

Habiskan masa bersama aku dan Nabila di rumah..rasa mcam lengkap je..klu dia gi keje..cam tak lengkap pun ada..hehe

13). Complete below sentences, "My love towards my hubby is as big as..

bak seluas lautan pasifik..hehe..Kasih yang tiada hujungnya..dan jika abg tiada disisi..pincanglah badan ni..separuhlah jiwa kau pergi..(bak kata anang..hehe..) Apapun..Ibu tetap sayang kan ayah sampai biler2..yolah..ibu nih garang..garang2 manje gitew... Jangan marah yek Ayah.. :)

2 comments:

kaminakueh said...

hahaha.. sweet gile!! ni xsabo sy nk kawen ni kak! hahaha =p

Yasmin Nabilah.. said...

kaminakueh: kawin dik..jgn tak kawin.. :) hehe syok tuh kawin nih.. :)