14 April 2010

berdebar-debar..

Berdebarnya hati ini..

Menantikan esok..

Pebenda tuh..?

NABILA AKAN KE TASPUTRA ESOK...!

Aduiiii.. Bercampur baur perasaan ni...

Cuak pun ada gak..macam aku yang nak masuk sekolah..

Risau..!

Kenapa pulak nak risau? Bukan tak jumpa langsung Nabila..!

huhuhuhuhuhuhuhuhuhu.............................

Memang la jumpa.. Tapi boleh ke mereka jaga Nabila..?

Memangla aku tak harap sangat dorang jaga seperti mana mak menjaga Nabila sepanjang 2 tahun ini..

Tapi hati ni..risau tetap ada....

Esok aku akan temankan Nabila sepanjang hari..

Dan akan tengok apa yang bakal Nabila buat di sana...

Jumaat pun sama....

Temankan dia..

Isnin? tak pasti lagi.... Tak amik cuti pun..

....................................
...............................
.........................
.............
.....
..
.


Kawan-kawan..doakan Nabila sentiasa dalam keadaan baik yek di sana..

p/s : dok terpikir dari tadi..betul ke tindakan aku ni letakkan Nabila di situ..? Ada baiknya kah? Tadi tanya abg..dia suruh cuba dulu..Adui....pening..pening..

7 comments:

huda said...

uiyyoo..cik nabila bon bon sudah ke sekolah..ayah dia bg nabila beg sekolah x? nnt leh geng ngan acik ari2 g sekolah

Noina said...

Onn: hehe..boleh..nanti acik ajar kimia tau sampai Nabila pandai..hehe..

LYaFRINA said...

insyallah smuanya akn ok.. y pting ikut kata hati..msti itu y tbaik utk nabila..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

gud luck 4 nabilah.. insya'allah segalanya akn baik insya'allah.. TAHNIAH nabilah cuyunk dh msk cekolah..

LiAnA said...

gud luck utk u dn nabila jugak.. takpe maybe lepas ni nabila boleh tunjukkan progress yg lagi bagus bila dh bercampur-campur..

ieda said...

ina..hantar dulu takpe..tgk mcm mana keadaan dia kt situ.elok jg bercampur ramai2 ni.boleh jg rangsang perkembangan nabila.

ibu-uwais-ameenah said...

wah... mesti nabila suka pegi skull. ina, jgn risau-risau tau. dia mesti suka!

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...