Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

05 April 2010

Plan yang tak menjadi...

Aduhai.. Hampir sebulan juga aku plan. Last-last tak jadi buat bulan nih..

Pebenda tuh..?

Hurm..Sebenarnya aku sudah merancang untuk sambutan hari lahir Nabila bulan ni. Sebab tahun lepas..kami terpaksa menunggu bulan 5 untuk menyambutnya. Dan rasanya tak mahu menunggu seperti itu lagi..

Tapi apa yang dirancang hanya Allah sahaja yang menentukan..Hurm..takleh nak buat apa.. Sebab aku terpaksa menghadiri kursus Induksi Umum pada 23hb-30hb April nanti. Pada mulanya memang aku tak dapat surat. Ingat nama takde..atau mungkin kumpulan lain barangkali.Tapi entah kenapa..tiba-tiba kawan aku telefon..dia kata surat dah sampai..Huhu..dan tarikhnya kena pulak dengan tarikh sambutan birthday Nabila dan tarikh ke Teluk Senangin..

Masih terpikir-pikir macamana nak gi teluk Senangin. Tak tau abis induksi kul berapa.. Adui..pening-pening.... Tak mahu ketinggalan untuk hari Jumaat itu. Sebab tak mahu rugi satu hari pun bersama dengan family superkids..

Hurm..harapnya segalanya berjalan dengan lancar. Tak mahu apa-apa jadi atau perkara-perkara yang boleh membatalkan hasrat untuk join family gathering ini..Mudah-mudahan..Amin..

2 comments:

Unknown said...

noina..
lame x 'jumpa' noina..
benanye lame dah zai x singgah sini..
pehtu jd malu2 gitew bile nk singgah..
windu kat nabila.. nabila sihat2 ye..
alah noi.. tarikh bile2 pon xpe..
jnji niat nk buat besday tu ade..
skurang2nye mesti celebrate even noi, hubby n nabila je yg ade.. ;)

Yasmin Nabilah.. said...

Zai : hehe..Nabila sihat je..ina pun lama tak singgah jenguk Zai..huhu..

Hurm..tu ah..takpelah kan..tunggu rezeki lain pulak.. :)