Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

26 May 2010

Therapist lain pulak..!

Agak lama juga tidak ke hospital. Lebih-lebih lagi untuk ketiga-tiga terapi Nabila. Dan hari ini terapi cara kerja...

Sampai saja, aku dapat rasakan agak pelik situsi di hospital. Selalunya..sampai saja aku terus di suruh masuk ke bilik rawatan. Entah kenapa hari ini aku terpaksa menunggu agak lama di luar. Dan apabila di suruh masuk, agak terkejut juga bila melihat orang lain yang ada di dalam. Bukan Puan Rokiah..

Tak pasti nama therapist baru Nabila. Yang aku pasti, Puan Rokiah telah pun berpindah ke HKL. Dinaikkan pangkat.. :) Tapi yang tak seronoknya begitulah.. asyik bertukar therapist je. Adui..sakit jiwa pulak rasa.. :(

Dan kali ini, Nabila agak meragam. Dek kerna tak cukup tidur.. Bantai menangis dari mula sesi hingga tamat sesi. Sampai di kaki lima menuju ke tempat letak kereta, Nabila masih lagi menangis. Ramai juga mata memandang. Agaknya orang ingat aku dera anak kut..hehehe..

Aduhai Nabila.. Ibu dah rasa tak semangat untuk membawa kamu ke hospital. Rasa seperti tiada perubahan jika ke situ. Hanya membuang masa. Patutkah aku berfikir begitu? Aku tidaklah berputus asa.. Tapi bila memikirkan pihak hospital yang kerap menukar therapist buat aku terpaksa bermula sekali lagi setiap kali bercerita tentang Nabila.. Sungguh bosan!

Patutkah untuk aku tidak membawa Nabila ke terapi hospital lagi? Aku rasa down sangat bila memikirkan hal ini. Aduh..tolong!!!!!!!

No comments: