Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

12 June 2010

Kembara Atiq Wazif..

Sabtu lepas aku membeli sesuatu yang aku cari selama ini. Ini dia..


Buku yang banyak memberi aku semangat sebenarnya.Dalam buku ini juga menceritakan teknik rawatan yang sesuai untuk anak-anak yang 'delay' macam Nabila.

Sungguh aku kagum dengan semangat si ayah yang sanggup berhabis duit demi anak tercinta. Begitu juga dengan luahan hatinya.Mungkin kerana berada di landasan yang sama.Sangat mengerti setiap apa yang dirasai oleh si ayah dan ibu ini.

Antara salah satu rawatan yang telah di cuba oleh Encik Hasan ialah Pusat Rawatan Kak Raw.Sememangnya ramai yang cuba 'merasa air tangan' kak raw.Dan bagi aku,rawatan kak raw banyak mendatangkan kesan yang baik pada Nabila. Berubat ini sebenarnya memerlukan keyakinan kepada pengubatnya.Bila yakin, pasti akan mendatangkan kesan yang mujarab kepada pesakit.

Berbalik kepada isu kandungan buku ini,Encik Hasan membawa Wazif serata dunia mencari perubatan yang terbaik untuk memulihkan anaknya.Sewaktu kecil,hospital menjadi rumah kedua Wazif.Sering sakit dan doktor cuba mengesan penyebab Wazif berkeadaan demikian.Dari kaedah perubatan tradisional hinggalah perubatan canggih dan moden,semua di cubanya.Dan segalanya membuahkan hasil apabila Wazif sudah berjaya untuk berjalan sendiri dan menguruskan diri.

Pada mereka yang ingin mendapatkan buku ini mungkin boleh bertanya sendiri kepada Galeri Ilmu Sdn Bhd atau di website ini .Search nama judul buku dan buku ini boleh dibeli secara online.Aku sendiri mendapatkan buku ini dari Kak Raw.Pernah juga mencari di MPH Wangsa Maju ,namun hampa.Tidak ketemu juga . Mungkin juga rezeki Nabila..akhirnya dapat juga aku membaca buku ini. Akan ku jadikan panduan dan semangat untuk diri demi Nabila!

2 comments:

Luvvvvv said...

ina, website dia please...

Yasmin Nabilah.. said...

http://www.galeriilmu.com.my..

akak klik kat perkataan 'INI' pada entry rangkap yang terakhir..