02 August 2010

Award dari Mamanurin...



Ni la tuan yang tag ibu ~ Nama dia mamanurin

Thanks Mamanurin.. :)

2. Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic
Alamak aiii..banyaknyer..klu nak tag semua boleh ke? tapi banyak sangat la plak. Sebab bagi aku..semuanya menarik..masing-masing ada cerita yang tersendiri.. :)

3. Contact that blogs and let them know they've been tagged
huhu..sapa nak amik la yek.. :)

4. State 7 things bout yourself
1. Tak suka orang kata sombong sebab tengok muka aku yang masam. Memang dah semula jadi muka aku gini..nak wat camner? huhu...
2. Tak suka orang hipokrit..banyak pura2..
3. Suka buat sesuatu yang terbaik untuk Nabila tersayang. mahu segala yang terbaik untuknya
4. Seorang yang mudah mengalirkan air mata.
5. Sensitif andai ada kawan yang suka cakap belakang...
6. Seorang yang gemar berbual andai orang itu serasi dengan aku..
7. Rasanya aku ni tak sombong pun.. semua aku layan :)

p/s : ok..dah siap..so sesiapa nak bleh la tepek kat blog memasing yek.. :) Ikhlas tau!

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...