22 September 2010

Marilah beraya di Teratak Nabila..



Salam semua.. Kami sekeluarga ingin menjemput rakan-rakan bloggers beraya di rumah kami. Saja buat makan-makan ni untuk mengeratkan silaturrahim sesama kita. Lagipun majlis hari lahir Nabila tak dapat dilakukan pada bulan April yang lepas. So, kira sekali lah ni. Tapi takde kek pun untuk Nabila..saja ajak kawan-kawan datang beraya ke rumah kami. :)

Pada: 25hb September 2010 (Sabtu)
Jam : 3.00 petang hingga malam..
Alamat : No. 30 Jalan Seroja 3A/3

Seksyen BS6, Bukit Sentosa, Rawang, Selangor

No. Phone : 012-6347956 (ina)

Pada yang nak datang dan mahukan map..sila beri email yek..nanti ina emailkan peta ke rumah..Jemput datang yek kawan-kawan.. :)

12 comments:

Mayyonnizz said...

mak ai ina..berapa ekor lembu tumbang ni..??hahahah

makdara TERDIVA said...

salam ina, terima kasih atas jemputan tu..insyaallah andai diizinkan oleh Allah sampailah akak kat sana..

DeLLa said...

ina...boleh ke sy dtg..kenal melalui RH & blog je..segan plak raya..bkn apa..hr tu pun insyaallah sy cdg nk ke bkt beruntung..abg sy ddk di widuri 1, kalo sempat boleh singgah

adarnadzmie said...

Semoga Nabila dan keluarga gembira, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..

Yasmin Nabilah.. said...

ayu: hehe..ala ada rezeki lebih..jemput la ramai sket..:)

Yasmin Nabilah.. said...

MDT: kak..akak nak maptak..klu nak ina emailkan..:) jemput dtg yek kak..

Yasmin Nabilah.. said...

Della: dtg la..leh kita jumpe..:) hurm..widuri tu dah tak jauh dah dari umah ina..dtg tau..:)

Yasmin Nabilah.. said...

adarnadzmie: Amin..terima kasih yek..:)

A.I said...

Ala....ruginya aku x dapat join! kalau aku sihat, kompom aku serang umah kau ngan bala angkatan tentera aku ni. hohoho

Jiey^Mien said...

*Ian joget gedix2 coz tak sabar nak gi jumpe nabila*

JMY said...

huh.. biar betik ni..thanksla sbb jemput...

ibuayu said...

salam..hr ni memang nak gi kajang..tanya ayahnas dia kat rawang dgn kajang tu jauh sikit..huhuhu..teringin sangat hati ini ingin mencium nabila

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...