Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

10 October 2010

Berjumpa dengan Ayue & Aisya..

Semalam..aku bersua dengan Ayue dan Aisya di Majlis Konvokesyen adik iparku di UPM. Pada mulanya Ayue bercadang untuk ke rumah hujung minggu ini, namun aku menemani kedua mertuaku ke majlis konvo adik iparku. Dan lantas kami bertemu janji di situ.

Alhamdulillah..impian terlaksana juga..Jam 1, Ayue muncul bersama anak-anaknya serta adiknya. Banyak perkara yang kami bualkan..siap meluah rasa lagi. :) hehe.. Terima kasih Ayue sudi temankan Ina.. :)


Melihatkan Aisya, hatiku sayu.. Dan aku dapat lihat kerisauan di wajah Ayue tentang berat badan Aisya. Benar, jika aku ditempatnya juga risau melihat keadaan anak..

Wahai sahabatku..tenanglah..Ada sebab mengapa kita dikurniakan anak ini kepada kita. Apapun anak ini adalah penawar segala kedukaan kita. Senyum tawanya menghiburkan kita. Ku tahu gundah dihatimu..pedulikan apa orang lain kata. Hanya kita sahaja yang tahu pahit manis bersama anak ini. Moga kita sentiasa diberi kekuatan.

p/s: serius tak puas jumpe Ayue semalam. Nanti nak date lagi lah. Ayue, kita cari port sesuai untuk kita lepak-lepak lagi..:)

4 comments:

Aisya said...

ina, mmg xpuas jumpa ina dan nabilah sabtu lps.Ikutkan hati xnak blk lg tp nak buat camner aisya dah meragam, adik lak ada hal.k, next time kita plan date utk lepak2 lg yer.kita ajak kawan2 lain.best sikit borak2.Thank's ina coz sudi dgr luahan hati ayu aritu.huhuhu..

p/s: Ehmm...bergenang airmata baca pesanan ina.Ye, btl kata ina.."Hanya kita sahaja yang tahu pahit manis bersama anak ini".Thank's ye ina.

produk ococ said...

nak join lepak2 juga..;)

Yasmin Nabilah.. said...

ayue: hehe..meleleh ke? huhu..klu ckp direct aituh..sure ina nanes..huwaaa!!!

nanti kita lepak lagi sama2..ramai2..:)

Yasmin Nabilah.. said...

JMY: jom kak..:)