04 April 2011

Sendu di hati ini..

Rasa nak menangis tadi. Bila melihatkan Nabila menangis tanpa henti.. :(

Sepertinya jadi seperti dulu semula. Masih ingatkah semua yang Nabila pernah menangis tanpa henti. Rasanya ini kali yang ke 3 terjadi pada Nabila.

Saya memecut laju pulang ke rumah mak sewaktu rehat jam 1.00 tadi. Itu pun saya lewat masuk ke pejabat. Saya terus menerpa ke arah Nabila bila sampai di rumah mak. Dan saya lihat Nabila menangis.

Sungguh rasa pilu hati ini. Sebak rasa bilamana memujuk si kecil ini.

Saya cuba mengingat apa yang berlaku pagi tadi. Saya tidak tahu apa salah saya menyebabkan Nabila menangis. Abang dan mak juga turut runsing dengan perilaku Nabila. Ya Allah, air mata ini bergenang bila saya cuba memujuknya. Saya meminta maaf pada Nabila andai ada yang saya lakukan buatnya terasa hati.

Sungguh anak ini sangat sensitif. SUNGGUHHHHH!!!

Ya Allah, berikanlah keceriaan di wajah Nabila. Kembalikan senyumannya kepada saya.. Sungguh saya rindukan senyumannnya... :(

8 comments:

Mama Q said...

Sabar lah Ina...sabar banyak2 yer...itu jek yg dapat Mama Q kata...yg menanggung lebih merasa...moga Nabila cepat tenang...jangan nangis yer sayang...sian kat ibu

Bicara hati ibu aisya said...

Kenapa ina?nabila sakit ker?alahai wahai anak...segera sembuh yer sayang.Xmau nangis2 lagi.Nabila kan good girl.Kenapa terus-terusan menangis?kesian ibumu.Ina, byk2 sabar yer.
Ya Allah..berikanlah keceriaan pada wajah anak itu.Sihatkanlah dia.Jauhkan kesakitan pada tubuh badannya.Kasihanilah anak kecil itu.Amin.

Bicara hati ibu aisya said...

Kenapa ina?nabila sakit ker?alahai wahai anak...segera sembuh yer sayang.Xmau nangis2 lagi.Nabila kan good girl.Kenapa terus-terusan menangis?kesian ibumu.Ina, byk2 sabar yer.
Ya Allah..berikanlah keceriaan pada wajah anak itu.Sihatkanlah dia.Jauhkan kesakitan pada tubuh badannya.Kasihanilah anak kecil itu.Amin.

Yana@Noni said...

Sian kat ina terkejar sana sini demi nabila...betapa besar pengorbanan seorg ibu kan...Nape yer Nabila?ina x cuba ke berubat kg...kot terkena sawan tangis ke...

MaMaNuRiN said...

alaaa sayang nabila, naper nangis lagi nak? sayunyahati dgr..sian kat ibu sayang, tak baik buat ibu mcm tu susah hati, ibu cari rezeki..nabila good girl kan? ada benda baru dia nak buat tu agaknya ina..kiter doa dia sihat yer..if esok tak ok jugak, pergilah hospital, sian dia.

AkmaFaizal said...

ni macam anak mak sedara saya. kira kategori cam sawan tangis gitu...memang ade setengah bebudak boleh menangis bagai nak rak seharian...mesti dia penat giler kan..harap tak berlaku di masa akan dtg..kesian betul kat bebudak cengini

MaMa ArIaNa.. said...

sabar ye ina...sugguh besar dugaan dan pengorbanan mu...moga2 hari ini lebih baik dari semalam...yallah permudahkan lah segala urusan ibu dan anak ini...amin

...mommy jue... said...

cepat sembuh ye yayangg........

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...