15 May 2011

Menangis sampai tinggal tulang!!

Nabila menangis sampai tinggal tulang...

....

Huh? Tak percaya?

....

Ok.

...

Taraaaa....


~hehe..Nak keluar pergi jalan-jalan dengan ibu, tapi marah kat ibu bila ibu nak sepit rambut dia. Almaklum sajalah, rambut dah panjang. Mengamuk sakan bila ibu pegang kepala dia.. Pantang tau!!~

5 comments:

senyumm said...

amboi..mrh sgt nmpknye si comel ni kat ibunye,smpi tggal tulang..hehehe..sepit rambut bunga2 pink,cantik nabila pakai

::Mama Annaufal♥Aunie:: said...

kretif tul ibu nabila nih yer..nak kena la ni.nnti mama cubit ibu yer nabila.hehehe.tomey nabila wlupun time nangis....

Yana@Noni said...

Tengok tu Nabila tunjuk perasaan ... marah sakan...tapi lagi marah lagi comei kan...hihihi..akak time cam ni memang geram kat Humaira..bukan ape kiter nak cantikkan dia tp tak mahu dok diam kepalanya...pusing kanan kiri siap tunduk2 lg...hehehe..
nampak mengerikan la baju Nabila...takut auntie:-)

MaMaNuRiN said...

alaaaa alaa tomeinya nabila mamani...cute sgt dgn sepit rambut dgn baju dia hehehehe sampai tinggla tulang yer ibu cakap..ibu ni nak kena babab..

Siti Aishah Ibrahim said...

pandainya nabila
geram tengok!!!comei sangat

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...