Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

09 May 2011

Nabila & FAMEKids

Siang tadi memang acara yang saya nantikan dari hari Selasa lepas. Jemputan ke majlis Pelancaran FAMEKids yang telah di adakan oleh Puan Watie dan Mommy Lyna.

Agak meriah..dan seronok bila dapat berjumpa rakan-rakan senasib. Dan tak sangka rupanya Kak Watie sama sekolah dengan aku dan merupakan senior sekolah di Convent dulu.. :) Dan pulak dapat jumpa semula dengan kakak-kakak senior sekolah.. :) hehe.. :) Memang wajah Kak Watie tetap sama seperti waktu sekolah dulu.. :) (sebab tu saya ingat!!)

Apapun layan saja gambar ini yek.. Dan saya tahu ramai family yang senasib dengan kami memerlukan group support seperti ini. Memang bagus tau..Banyak info yang saya dapat tadi.. :)

Jom lah ramai-ramai join group support ni. Melalui facebook ini ye.. :)


Last.. dapat jugak jumpa Ida & Along.. :) Takpe..next time kita date lagi yek Ida.. :)

No comments: