19 June 2011

Aktiviti di malam hari...

Memandangkan Nabila tak berapa sihat sedari kelmarin, saya tidak tahu apa yang harus saya buat dengan Nabila. Dan malam tadi, Nabila nampak bosan. Badan dah tak panas, cuma ragamnya saja yang belum kurang.

Dan melihatkan mood Nabila agak baik, saya memberikannya mainan ini...

~lama dah tak main laptop ni..kat rumah nenek ada satu lagi..yang Mamanurin bagi.. :)


Aktiviti ni pun dah lama sangat tak buat.. :( (ibu sibuk sangat ler tuh.. )

~muka muncung jer.. Nabila tengah dengar bunyi 'theta wave'.. Ala bunyi ombak, kicauan burung..tapi patutnya muka tu tenang..Ni nampak stress je dik..hehe..~

Sempat juga mengurut Nabila. Ala buat urut biasa je..Nampak dia lega sangat. Agaknya penat kot berbaring sebab demam.. Sian Nabila. Last ibu plak yang sakit pinggang. hehe...

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...