06 June 2011

Nabila & Minnie...

Semalam saya sempat mengambil gambar Nabila bersama patung Minnie. Pemberian Mama Anim & Adik Ariana... :) sempena hari lahir Nabila. Baru ada kesempatan nak ambil gambar kerana Nabila dan saya dah jadi pelarian..hehe..Sekejap kat rumah mak, sekejap kat Rawang..huhu...

~kepala Minnie lagi besar dari kepala Nabila..huhu...~


~sibuk meraba-raba kepala Minnie.."Mana ada ibu..kepala adik lagi besar lah.."~ (nasib baik tak ukur lilit...hehe...)


~Ha...part ni saya suka..Puas tau saya ajar Nabila masukkan jari dalam mulut..Last!! Dapat juga dia buat.. Tak ingat kami buat latihan apa..tapi akhirnya usaha tersebut dapat buat Nabila masukkan tangan dalam mulut. Pencapaian kecil..tapi saya bangga..Sebab saya tahu kemampuan Nabila sebelum ini..Tangan yang kaku dan hanya tahu menggaru hidung...!!!Takpe dik..Ibu tahu adik boleh!!~

3 comments:

MaMa ArIaNa.. said...

mama harap nabila suka...patung minnie tu hanya mainan, yang penting kasih mama kat nabila lebih dr patung minnie tu...(",)

ieda said...

hi nabila...jangan gigit jari2 tu tau...

ina...
mana gambar terkini?teringin nak tengok..
apa pun...congratulations..keep it up.

nuyin2u said...

samala patung minnie tu,ecah n asna pun ada.

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...