Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

30 June 2011

Perjalanan bermula semula...

Just a short entry today..

Perjalanan Nabila bermula semula... :)

Sebelum itu saya ucapkan terima kasih pada mereka yang tak putus-putus mendoakan kami..terutama pada Nabila. Yang memberi idea bagaimana cara untuk saya menyelesaikan masalah tentang sekolah Nabila..

Alhamdulillah, saya telah temui jalan penyelesaian. Walaupun agak terbeban sedikit, namun saya fikir inilah jalan terbaik untuk Nabila. Bukan mudah..namun saya cuba untuk atasi. Terima kasih buat Ita & Farid yang bantu saya dalam memberi petunjuk ini.

Jauh di sudut hati, saya doakan Nabila dapat apa yang terbaik di sana. Dan biarlah kenangan lalu mengajar saya agar lebih berhati-hati selepas ini. Saya terus berdoa agar segala yang saya rancangankan dipermudahkan demi Nabila tersayang.

Terima kasih sekali lagi pada kalian yang beri sokongan tak kira mesej melalui facebook, blog atau sms. Akan saya update apa yang bakal berlaku esok. Doakan yang terbaik yek.. :)

4 comments:

MaMa ArIaNa.. said...

insyallah mudahan semua nye akan baik2...doa kami mengiringi perjalanan nabila dan ibu...amin

Bicara hati ibu aisya said...

Ina hantar nabila kat subang jugak ker?

Azrine Razak said...

Saya doakan semoga dipermudahkan urusan Ina.Insyallah...

produk ococ said...

semoga semuanya baik - baik belaka