Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

10 June 2011

Selagi boleh guna....

*muka monyok..asyik mengamuk menangis sepanjang hari. Naik tensen plak ibu..huhu..*

Buai ni dah lama saya beli. Sejak Nabila berusia 2 bulan lagi. Ketika itu, Nabila masih belum boleh naik lagi. Sebab bila dia naik buai ni badannya agak 'terponyok'. tak caya?

~maaf gambar tak clear..guna hp je time nih..hehe..~

Sebenarnya saya salah beli buai ni. Nak beli benda lain, tapi dah terbeli yang ni. Makanya, selepas beli ini...

.. terus tak guna dah buai itu.

Saya memang peminat jenama fisher price. Sebab ianya sangat-sangat berkualiti. Biarpun rocker Nabila digunakan sehingga Nabila berusia 2 tahun, kualitinya masih elok. Silap-silap kalau Nabila ada adik lagi, sure tak payah beli dah..Pakai je kakak Nabila punya..hehehe..

Pernah dulu Nabila menangis-nangis nak buai. Kebetulan ketika itu saya memang tak bawa buai sewaktu pulang ke Ipoh. Apalagi, meraung gajah la Nabila. Dan kemudian, saya dah serik tak mahu tinggal lagi buai dia. Susah juga kan kalau dah ajar berbuai ni... :(

Tadi Nabila menangis lagi. Entah apa yang tak kena..saya tak pasti. Sudahnya, saya bawa turun kembali buai itu. Agak lama juga buai itu tidak digunakan. Almaklum saja kaki sudah panjang. Asyik tersangkut bila berbuai..hehe..Tak sesuai!!!

Ada video Nabila sedang berbuai di luar rumah mak. Waktu ini Nabila sudah setahun lebih. Bagus juga ada buai ni. Boleh di letak di mana-mana..Lihat Nabila sedang bersantai menikmati angin petang.. :)


1 comment:

ieda said...

amboi...bestnya tgk nabila berbuai tu...relax ja..