Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

06 August 2011

Menjadi sebahagian dari mereka...

Sedang saya leka memotong kain baju kurung tadi, saya terpandang gambar ini...

Hasil tangan Ummi Alisya tanda kenangan kami sekeluarga di Teluk Senangin.. :) Memori ketika pertama kali gathering bersama Superkids... :) Indah sekali...

Serius saya rindu pada anak-anak ini. Biarpun baru saja bersua hujung minggu lepas, namun bila melihatkan mereka di dalam gambar ini..rupanya sudah hampir 2 tahun kami semua bersama.. Sudah lama bukan? Pahit getir dilalui bersama menjadikan kami teguh seperti satu keluarga.

Tiba-tiba saya rindukan kenangan lama. Bergelak tawa bersama. Bersedih juga bersama. Kerana keluarga ini juga saya peroleh banyak ilmu dari mereka. Dengan mereka juga saya bersama-sama mereka membawa Nabila ke rawatan-rawatan yang diperlukan. Dan pada mereka juga saya merujuk pelbagai perkara mengenai Nabila. Sungguh, tanpa mereka saya hilang arah....

Syukur kerana dipertemukan dengan mereka ini. Yang sama-sama berkongsi rasa hati kerana kami di jalan yang sama. Semuanya kerana anak-anak kami. Tanpa anak-anak ini, sudah pasti kami semua tidak akan bersua. 

Moga ikatan ini berkekalan buat selamanya.. InsyaAllah.. :)

No comments: