Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

02 September 2011

Raya!!!

Alhamdulillah, kami telah pun selamat sampai ke rumah. Hampir seminggu beraya di kampung dan rasa sekejap benar masa berlalu. Tahun ini giliran kami beraya di Ipoh. Hurm..biasalah, setiap tahun pasti ada gilirannya.  :)

Raya tahun ini, penuh dengan sesi kunjung mengunjung. Seronok rasa. Saya sebenarnya jarang merasai nikmat kunjung mengunjung ni. Bila berkahwin, barulah dapat merasa. Jika dulu masa kecik, tak best langsung. Lepas sembahyang raya, duduk terperuk kat rumah wan. Tak tahu nak pergi mana. Tambah pula beraya di KL je. Lagilah bosan...!!

Nabila paling seronok. Berjalan sakan. Naik kereta pergi satu rumah ke satu rumah. Semua rumah saudara mara.. :) Ramai juga yang mahu melihat si kecil ini. Mujur tak meragam. Cuma raya kedua, Nabila meragam sakan. Kerana marahkan saya kejutkannya tidur. Habis satu rumah di haruknya. Naik malu saya pada mak mertua dan sanak saudara. Hampir 1 jam dia meragam. Cadang mahu lama di rumah saudara, sudahnya terpaksa pulang awal dek nak memujuk dari mengamuknya... :(

Gambar raya pun tak banyak saya ambil. Entah hapa-hapa cik Abang ambil gambar tah..Habis senget benget.. Tak cantik langsung. Tapi untuk kenangan, saya tepekkan juga di sini.. :) Untuk tatapan semua. Sila abaikan je si ibu yang over..muahahahaha!!!

~ready nak beraya..Buat muka tercengang..hehehe..~

~posing-posing dulu...~

~huh..puas nak bagi budak kecik ni gelak..sudahnya kena geletek..hehehe~

~opah & atuk Nabila..~

~sekeluarga.. :)~

~Nabila gelak lagi..~

~rumah pertama di hari raya..~

~Adah, Ejah & Madiha.. :)~

~ibu yang kemaruk nak baby lagi..~

Jemput datang rumah yek semua... :) Selamat Hari Raya.. !!!

2 comments:

Nonie said...

So cute tgk ina N nabila pakai sedondon....raya sakan yer nabila tentu manyak dpt duit raya kan...hihihi:-)

senyumm said...

comelnye nabila berbaju kurung..selamat hari raye kak