28 November 2011

Kerusi baru...


luahan hati saya mengenai bumbo chair Nabila...Nampaknya lepas ni harus saya warisi benda ini untuk adik Nabila pulak...ngeeee :)


 Yelah..kalau nak diikutkan Nabila memang dah tak sesuai langsung dan menggunkan Bumbo Chair ini. Namun apa kan daya..saya masih mencari sesuatu yang sesuai untuk Nabila sehinggalah saya terfikir untuk membeli ini...


Sebenarnya di sekolah, Nabila akan diletakkan di kerusi seperti ini. Cuma Nabila di ikat dan disendalkan dengan bantal bagi mengelakkan dirinya jatuh.

So, hari Jumaat lepas, terus saya dan Abang keluar mencari kerusi ini. Memandangkan saiz paling kecil memang takde..jadi saya beli saja mana yang ada. Tapi bila ingat-ingat balik, rasanya lebih kurang besar ini jugak kut saiz kerusi kat sekolah Nabila..

 Mata pejam..bukan tido..tapi sebab flash kamera ibu..hehe..

So, harapnya Nabila takdelah bosan asyik terbaring atau duduk di Bumbo Chair nya lagi.. :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...