Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

14 March 2012

Dipenuhi rasa bersalah..

2 minggu..carta aktiviti Nabila kosong. Tiada tanda-tanda kesan tulisan pada carta itu. Hanya dibiarkan sepi di rumah Rawang..

Saban hari saya memikir perihal puteri saya, Yasmin Nabilah. Apakah yang perlu saya lakukan? Dengan keadaan sekarang ini, pergerakan saya terbatas.

Beberapa hari ini, wajah Nabila penuh dengan duka. Menangis entah kenapa silapnya. Sering terkejut walaupun hanya bunyian batuk kcil dari saya. Aduhai anak! Mengapakah kamu??

Sememangnya saya rindukan masa saya bersama Nabila. Saat bermain dengan bahan sensory nya. Saat saya golekkan tubuhnya di bola durian. Saat saya membuat masking. Saat saya mengajarnya duduk. Saat saya mengajarnya untuk patterning. Saat saya menunggu dan menggalakkannya untuk creeping. Dan pelbagai saat lagi... Malah saya rindukan wajah senyumnya...

"Adik rindukan aktiviti adikkah? Adik rindukan sekolahkah?"...

Maafkan ibu sayang. Semua demi adik baby..Sabarlah wahai hati...


4 comments:

Salina@IbuAqil said...

Pengorbanan si kakak Nabila..
Insya'allah!!
Semoga semuanya baik2 belaka..

ieda said...

biasanya budak2 ni boleh sense bila ibunya tak sihat..mungkin sb tu dia pun jadi tak happy.
takpelah...sementara ja ni.nabila nak jadi kakak mesti kena jadi penyabar....tak gitu?

ieda said...

biasanya budak2 ni boleh sense bila ibunya tak sihat..mungkin sb tu dia pun jadi tak happy.
takpelah...sementara ja ni.nabila nak jadi kakak mesti kena jadi penyabar....tak gitu?

Unknown said...

huhu akak faham kegusaranMu...namun yakinlah...akan ada hikmah yg menanti....