Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

18 March 2012

Pulang ke rumah..Aktiviti Bella bermula semula..

Assalamualaikum semua.. Puas dapat menaip entry melalui komputer. Sebelum ini hanya melalui email dan tablet. Memang tak puas. Gambar pun tak boleh attach..

Alhamdulillah, saya kembali ke teratak kami semula. Saya dan Nabila. Seronok bila dapat kembali ke rumah walaupun keadaan rumah agak tunggang-langgang. Muahaha!! Faham sajalah kalau orang lelaki berada di rumah. Kelam-kabut Abang mengemas bila mengetahui saya akan pulang pada malam Jumaat lepas.

Saya tak berani nak kerap turun naik tangga lagi. Jadi saya mengambil keputusan untuk tidur beralaskan tilam nipis di ruang tamu. At least, malam saya tidak turun naik tangga untuk membancuh susu Nabila.

Sebelum bercerita tentang aktiviti Nabila..ku 'hadiah' kan gambar ini...

Huwaaa.. keretaku mencium Kelisa...Budak tu teragak-agak nak kuar simpang.. Padahal org dah bagi jalan suruh melintas. Nah amik ko ku cium bontot kereta itu..!! Cis!!


Ok.. Cerita tentang Bella pulak yek.. :)

Seminggu ni, Nabila memang banyak ragam. Mak kata ragam orang nak dapat adik. Huh! Dah besar pun meragam lagi ke dik oii..

Terfikir, adakah dia merindui masa-masa terapinya..? Yelah.. Nabila sudah biasa dirinya diuli oleh saya. Bermain dan ketawa. Bila ibu kena rest, so aktiviti pun tak dapat dibuat. Nenek Bella memang tak pandai nak buat terapi semua. Setakat duduk kat kerusi, apalah sangat thrill nya.. :)

So, tadi, saya gagahkan diri. Walaupun loya dan pening muncul kembali, tapi saya niat dalam hati agar permudahkan jalan saya untuk Nabila. Alhamdulillah.. Dapat juga saya lakukan beberapa aktiviti. Cumanya tak sehebat selalu. 

Asik-asik tunduk..huhu..positioning chair.. Lama tul tak guna..Kaki kena sendal dengan bantal..pasal tak sampai..hehe..

Comel tak saya..hehe..

Moga terus diberi kekuatan demi Nabila. Amin...

2 comments:

EdaManAli said...

Comeiii, Nabila mmg comeiii...

Semoga sihat ibu & baby...

Eray Majid said...

comelnye cik bella...insyaallah dipermudahkan segala urusan :)