Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

07 February 2013

Yeahh..hari-hari bersama kamu wahai anak-anakku..

Takde perkara yang best bila dapat bersama dengan anak..hari-hari rasa tenang walaupun kadang-kadang agak gila kalut menguruskan Nabila dan Naufal..

Minggu ini giliran saya berada di Rawang. Ingat entry minggu lepas? Bungkus baju balik Gombak? Hihi...mak saya terkejut tengok saya anak beranak pulang ke Gombak. Dan terdengar suara perlahan mak kata.."sunyi budak-budak ni takde.." huhu....

Minggu ni saya mencuba lagi. Tapi Abang ada di rumah pada sebelah siang. So senang sikit nak urus budak berdua ni.

Hari Isnin.. serius kalut!! Hari Selasa? Pun sama..... Rabu? Tadi Abang tinggalkan saya anak beranak di rumah sendirian. Kerana membantu rakannya menghantar kereta ke bengkel. Nabila dan Naufal? Ehhhhh... ok pulak hari ni. Takde pulak ngamuk-ngamuk. Fuhhhhhh..legaaaaaaaaa....

Sebenarnya semalam dan kelmarin dua-dua tak sihat. Terkena selsema. Saya sendiri hampir saja selsema dan sakit tekak. Cepat-cepat makan ubat..Namun, setelah berusaha untuk elak si Naufal terkena jangkitan dari kakaknya, akhirnya terkena gak virus selsema. Kesian si kecik ni dok tahan nafas masa tidur. Puas letak kunyit, sedut hingus, letak ubat titis..Nampak macam dah kurang sikit..Adoiii camner la kamu tido Naufal!!

Tadi dok main-main dengan budak-budak ni..layankan sajalah gambar-gambar ni...

Nampak tak Naufal? Sedang meniarap sebelah saya? Menantikan saya untuk memasang cerita 'budak kembar botak' Tau-tau je dia bila saya pegang tablet mesti nak tengok Upin Ipin...hihi... Dimana Nabila ketika ini?
 
Tengah beristerirehat di kerusi malasnya.. Dek kerana pernah terjatuh dari feeder seat ini, maka saya menempah strap yang baru untuk Nabila. Barulah ok sikit...huhu..

Bila ibu tak layan cerita Upin Ipin, Naufal saya baringkan semula. Bila nak meniarap ni sayang...?

Si kakak di dalam buai..Kaki panjang terjulur terjelir di buai memang bahaya. Dah umur 5 tahun pun still dalam buai.. Apa ada hal..Janji ko senyap kakak...hihi..

Nak tayang storage baru.. Bila kemas-kemas, rupanya banyak betul mainan si Nabila ni. Naufal dok perhati je rack ni. Sok-sok dia pulak la mengerjakan mainan kakak..hihi.. Ada sesapa minat rack ni? Saya jual tau.. Sila add dalam fb saya yek bellaclosetcraft ..

1 comment:

Puteri Nuur At-Terawis said...

Berminat nak rack tu! Berapa nak let go?