Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

06 May 2015

Aktiviti jahit menjahit bermula kembali...

Assalamualaikum, 

Alhamdulillah, masih diberi kesihatan baik. 2 minggu lepas, baru sahaja menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 32.. Tua dah rasa.. hihi.. Kalau dulu tgk orang berumur 32 ni rasa dah matang sangat. Tapi apesal saya nampak cam tak matang.. hahahha...

Dalam sepanjang cuti semester ni (alah 3 minggu je break nyer pun..kecohh!!! hahahaha) saya menyibukkan diri membuat kerja-kerja lama. Menjahit kraf. seronok memang seronok dapat menjahit ni. Dulu tak dapat teruskan sebab bersalin Naufal. Lepas tu sibuk dengan anak-anak. Memang tak terkejar nak buat itu ini.

Tapi sekarang dah ok sikit la. Cuma sibuk dengan kuliah pulak hujung minggu. Dapat curi masa pun malam bila anak-anak dah makan dan berehat sebelum tido. Time nilah saya curi masa sikit buat felt craft ni..

Nilah hasil 2-3 minggu menghadap kain felt tu..

Coin Purse. Nak tempah boleh je..RM 7.00 setiap satu.. Sesuai untuk anak-anak dan mak-mak jugak.. nak bagi cenderahati pun boleh...

Alligator Hair Clip . RM 2.50 je satu...

Cupcake keychain. Ni percubaan je tapi nanti saya buat cecantik lagi..

Ice-cream keychain.. haa.. yang ni saya jual.. boleh dapat murah lagi kalau beli banyak...

Snap clip hair. 


Yang ni pulak bookmark.. yang bawah ni kak siti suhaila yang order.. Nak buat cenderahati boleh jer ni... Kak siti suhaila order 4 set. Satu set RM 5 (3pcs)

Keje mengkraf ni dah jadi mudah sebab saya beli mesin big shot baru. Hasil menjual breastpump aituh, saya beli mesin untuk buat kraf pulak. Dapat gak cari pendapatan tambahan untuk tampung rawatan kakak Bella dan segala makan pakainya...

Ok.. kalau sesapa berminat nak order boleh Whatsapp saya di 0126347956 atau pm saya kat facebook.. :)

ok, bye!!

No comments: