03 July 2015

Kaki Kakak Bersimen

Assalamualaikum..

Rabu lepas kakak berjumpa dengan doktor Azira, doktor rehab dia. Macam biasalah, review tentang botox 2 minggu lepas 


Kemudian setelah berbincang, doctor mencadangkan kaki Nabila di simen untuk membantu membetulkan semula kaki dia.

Masa pasang simen tu ok lagi. Balik rumah je, agaknya dia rasa berat kaki dia nak angkat, terus menangis tak henti-henti. Masa buka puasa pun tak tentu hala sebab memujuk kakak. Terpaksa tunggu ayah Nabila buka puasa dulu, then kami berdua 'mengerjakan' kaki kakak.

Serius, saya tak mampu menahan getar hati saya bila melihat kakak Nabila mengalirkan air mata. Cukuplah 4 jam saja kakak pakai.. Saya minta maaf pada abg sebab dah susahkan dia bukak semula simen tersebut..



Tak tau nak cakap apa dengan doctor. Saya risau kakak sawan sebenarnya akibat menangis yang melampau. Apa yang saya takutkan terjadi malam tadi. Kakak di serang sawan.. Ya Allah!! Saya peluk kakak.. Saya cemas. Abg juga cemas. Sampai Naufal kena marah sebab bising ganggu kakak. Kakak asyik terkejut kerana Naufal menjerit-jerit dalam bilik. Adoiii anak!!

Makanya, kena cari alternatif lain juga untuk betulkan ankle kakak. Babysitter pulak kata susah nak pakaikan AFO untuk kakak. Dia risau kakak nangis.. Hurmm.. payah betul la camni...

Ni yang rasa hati membuak-buak nak berhenti kerja pulak ni... huhu..

Kenangan kakak sekejap dengan kaki bersimen..huhu..

Hopefully pagi ni kakak baik-baik saja.. InsyaAllah..


1 comment:

anyss said...

assalamualaikum,
kesiannya kakak.
harap dapat dimudahkan semuanya

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...