29 January 2016

Jalan-jalan di Teluk Senangin

Assalamualaikum semua..

Alhamdulillah, dapat lagi menulis di sini. Kakak Nabila, Naufal dan ayahnya sihat-sihat sahaja. Baru je minggu lepas kakak Nabila diserang sawan dan demam selsema. Penat juga menjaga anak sakit ni. Tambah pula Sabtu Ahad lepas kami ke Teluk Senangin. Family Day dengan kawan-kawan sekerja Encik Zul. Makanya, terpaksa jugaklah pergi sebab dah bayar duit bilik hotel. Dalam hati berdoa jugaklah jangan kakak sakit teruk..

Tapi nak jadi jugak sakitnya, kakak Nabila diserang sawan kecil ketika di sana. Puncanya sebab tak cukup rehat dan tidur. Sepanjang perjalanan ke Teluk Senangin, dia lena tidur di dalam kereta. Tapi bila sampai, badan tu dah letih, tapi mata tak mahu tutup. Sudahnya, menangislah sepanjang malam..

Jenuh juga memujuk, esoknya kami check out awal. Bergerak menuju  ke Seri Iskandar sebab Opah, Atok, Mak Nyah, Mak Uda, Mak Su dan Mak Yong dah tunggu kehadiran Naufal dan Nabila. Selesai saja urusan di sana, kami bergegas pulang dan saya terpaksa on ubat tidur untuk kakak. Finally, anak dara ni tido jugak...huhu..

Esoknya baik pulak perangai bangun tidur. Puas ler tuh tido. Tapi menjelang petang kakak buat perangai lagi. terpaksa on ubat sawan. Sian kakak...

Ok, ni ada gambar sikit masa berjalan hari tu.. Tapi takdelah banyak ambil gambar pun. Sebab dengan badan penat ni, rasa tak berbaloi nak ambil gambar dengan muka tak semenggah ni..hahahah...

Bilik kemain besar lagi...Naufal sampai melompat-lompat seronok.. 

Tengoklah tak duduk diam bila dah sampai..

Naufal dan ayahnya baru lepas mandi. Kakak Nabila kat bawah dalam stroller

Tu kakak...hehehe. Seronok rasa angin pantai ekk...

Kakak nak balik waktu ni. Menangis sebenarnya tu.. huhu..

Ok. tu je nak cerita..hehe.. bye!!

No comments:

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...