Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

17 August 2012

Ibu sudah nampak adik baby.... :)

Semalam, saya melakukan scan adik baby di klinik swasta. Atas cadangan rakan sepejabat saya Hidayah, yang juga melakukan scan twin baby nya di situ.So far betul kata Dayah..memang puas hati scan di situ. Sonographer memang baik. Phoebe Foo, melayan setiap pertanyaan saya dengan baik. Memang saya suggest lah kalau sesapa nak scan baby kat situ. Segala mak nenek benda dalam badan nak scan pun boleh..hehe....

So ni addressnya kalau ada yang berminat...

NR Medical Imaging Sdn Bhd
No. 10 Jalan Boling Padang E13/E
40100 Shah Alam, Selangor
03-5518 4930
website : http://nrmedical.blogspot.com

Ok, bercerita tentang adik baby...

Sejak kes bleeding di awal pregnancy haritu..dalam hati saya memang gusar pada adik baby. Adakah dia benar-benar sihat. Bila check up dengan klinik kesihatan, macam biasalah..bukannya ada scan-scan ni. So nak tak nak kenalah cari alternatif lain.

Dan sebenarnya, ibu sudah tidak sabar menatap wajahmu sayang. Sungguh ibu teruja. Walaupun dalam hati cukup gusar kerana mungkin ibu masih fobia dengan kejadian yang menimpa kakakmu. Dalam hati tak putus-putus mendoakan kamu sihat dalam kandung sehingga kamu besar kelak.

Dan ibu tak puas menatap video ini...



Sesungguhnya saya terpana  melihat kejadian Allah. Betapa besarnya nikmat yang Mu berikan pada hambaMu ini. Melihat kejadian bayi di dalam rahim cukup menginsafkan saya..

Doa saya agar anak ini terus kekal sihat sehingga dewasa kelak. Moga dirinya boleh memimpin tangan kakaknya nanti. InsyaAllah. 

2 comments:

Bicara hati ibu aisya said...

Amboii..ralit dia menghisap jari.Nampak bam-bam adik baby ni.Comel!

Noina said...

tulah..kawan ina pun kata dia tembam..syok je tgk dia isap jari kan..hahah..lapar..ibu pose masa ni..hehe...