19 November 2012

Kakak dan Adik together-gether.. *pelik aihhh bahasa ibu neh*

Owh rupanya saya belum letak gambar kakak Nabila dan adik Naufal dalam blog yek untuk tatapan umum.. :P

Hehe..Payah sebenarnya nak amik gambar mereka berdua ni sama-sama. Kalau nak amik, mesti kena ada orang tolong pegangkan si kakak. Sebabnya, si kakak pun agak-agak 'cepat' tangan dia melepuk adik. Tapi ibu tau kakak Nabila bukan sengaja nak lepuk adik pun. Pasal excited sangat, tangan pun libas kiri-kanan. Tak tau adik dok melekat sebelah kakak..hehe..

Yelah, ibu faham Kakak Nabila tak faham kenapa ada suara budak kecik menangis. Selalu dia ingat bunyi permainan je. Bila dah sebulan adik Naufal asik meneran isi, menangis..Mungkin dia dah faham sikit kut. Dia tau budak kecik tu mesti ada kat sebelah dia atau berhampiran dengan dia. Dan selalu jugaklah ibu cakap, ni adik Naufal..tu kakak Nabila...hehe..Ibu cakaplah tanpa jemu..sampai kakak tau yang dia dah ada adik..

*mesti si Nabila dok pikir..pehal la ibu asik ckp nama adik Naufal..*

Apapun, adik Naufal dah genap sebulan hari ini..19hb bulan lepas..ibu dah gabra nk masuk bilik OT untuk keluarkan Naufal. Satu pengalaman yang ibu rasakan syahdu buat ibu dan ayah. Debaran usah cerita. Hanya mampu berdoa agar Allah permudahkan jalan ibu dan panjangkan umur kami berdua agar masih kesempatan untuk memeluk Abang dan Nabila..



Pengarang jantung hati ibu..



2 comments:

Hayati said...

tembamnyer Nawfal..dah sebulan dah yer..Suka tengok gambar ni:) Mesti Nabila dah faham dia ada adik:)

Ashari-Jogja said...

Assalaamu'alaikum Wr. Wb.

Kenalkan, saya orang tua dari Thoriq, CP 4.5 tahun.
Kami tinggal di Yogyakarta, Indonesia.
Sila kan kalau ingin bergabung dengan grup FB komunitas CP kami:
[http://www.facebook.com/groups/355321224510599/members/]
Terima kasih

Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...