Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

19 September 2009

Salam Aidilfitri

Hari ini aku dah mula sibuk untuk bersiap-siap pulang ke kampung abg di Ipoh. Insyaallah..kami akan berangkat pulang ke Ipoh malam nanti. Sebelum itu, kami akan ke KLIA dulu untuk menjemput adik ipar aku dari Bintulu.

Dan di kesempatan ini, Ina dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin pada semua bloggers. Ina ingin meminta maaf seandainya ada tersalah kata, tersilap bicara sepanjang ber'blog' di dalam BLOG YASMIN NABILAH. Apapun doakan kami selamat sampai dan selamat balik nanti. Kami juga mendoakan agar semua rakan-rakan blog bergembira di Hari Raya bersama keluarga tersayang. Jaga diri..dan berhati-hati di jalanraya.. :)

Sudi-sudilah kiranya ambil kad raya kami ni.. :)

2 comments:

ibu_Arifa said...

selamat hari raya juga buat Kak Ina sekeluarga..
maaf zahir dan batin yer..andai terkasar bahasa..ter buat kak Ina terasa sepanjang perkenalan kita di sini...ampun kan saya yer kak Ina..

nnt sudi lah ambik kad raya saya pula yer..
peluk cium utk Nabila nnt tau..

mrs_zura said...

selamat hari raya ina n family...mtk maaf kalu ada terasa hati ngan sy sepjg kita berkawan...habib n ibu n abah sama2 pakai coklat thn nie....hehehe...