Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

09 December 2012

Kisah seminggu..

Aduhai,bila tengok bilangan entry sepanjang tahun ni sikit bebenor.Sadis sungguh bila dibandingkan tahun 2011 yang lebih banyak coretannya dari tahun ni. Nak kata idea takde tu takdelah sangat. Mungkin sibuk dengan macam-macam urusan kut.huhu..

Ni tengah mood mencuba 'kekdah' terbaru menulis entry dlm blog. Laptop adik rosak ( tulah payahnya dok rumah mak,harapkan bb dan tab jelah nak main internet) akibat dari skrin lapotop dipijak oleh adik bongsu saya. Mengamuk sakan adik ketiga saya melihatkan laptopnya pecah.huhu. Dan saya mati kutu sebab tak dpt nk blogging lagi. Huhu

Sebenarnya 1hb lepas cukup 44 hari saya berpantang. Alhamdulillah, berjaya juga walaupun gaya saya tak serupa orang berpantang.huhu.. Yelah,selang sehari berulang-alik ke klinik kesihatan. Memang tak rasa pantang lah.  Dan untuk pertama kalinya Naufal pulang ke kampung opahnys di Ipoh. Sepanjang perjalanan hanya tidur di car seat dan sekali sekala di sisi saya kerana mahu menyusu.

Dan paling best sekali,Naufal telah bebas dari penyakit jaundisnya. Sekaligus discharge dari klinik peadiatrik HKL. Lega bila melihat keadaan Naufal sudah 'bermata biru' semula :)

Untuk pertama kalinya juga saya membawa Naufal berjalan di tempat umum. Tempat yang sama sewaktu kakaknya keluar berjalan untuk kali pertamanya. Niat mahu membeli baju baru untuknya. Namun mood si kakak yang tak berapa nak baik membantutkan hasrat kami. Sian adik tak dapat beli baju baru. Tadi nak keluar pun tak jadi sebab hujan. Entah kenapa kerap benar encik sawan datang menyerang Nabila. Aduhai sayang..

Seminggu sudah berlalu. Terasa cepat benar masa berjalan bila berada di rumah. Lebih-lebih lagi sibuk menguruskan kedua putera puteri saya. Pasti nanti terasa sekejap masa cuti saya akan berlalu nanti..

No comments: