Featured Post

Kronologi Kisah Yasmin Nabilah..

Assalamualaikum.. Lama betul nak menaip satu-satu entry.. Maaf la yek.. memang tak berkesempatan. Sekarang memang tengah busy nak final...

26 May 2013

Hari cinta kami..6 tahun, masih segar dalam ingatan..

Setiap kali tiba hari ulangtahun perkahwinan kami, pastinya saya teringat saya saya dan Abang diijabkabulkan. Bersahabat dengannya sahaja mencecah angka 5 tahun. Berkenalan semasa kami belajar sama di ADTEC Shah Alam dan kebetulan kami sekelas. Bersahabat dan kemudian bercinta.

Kami mengambil masa untuk mempersiapkan diri untuk menghadapi alam berumahtangga. Bukan mudah. Namun, kami cuba hadapi dengan penuh rasa syukur. Kerana penuh onak untuk sebelum kami bersatu dan akhirnya saya sudah menjadi milik si dia.

Tibanya Nabila dalan hidup kami berdua memang merubah segalanya. Namun saya kagum dengan Abang. Tidak melatah bila kami di duga sebegini rupa. Alhamdulillah. Dia masih setia di samping saya mengharungi dugaan ini. Terima kasih Abang, kerana telah memberi kekuatan pada diri ini untuk terus berjuang demi anak kita.

6 tahun, orang kata peringkat pra sekolah. Begitulah hubungan kami. Perjalanan masih jauh. Namun onak duri sesungguhnya mematangkan kami berdua. Kami sedaya upaya mengayuh bahtera kami agak tidak tersasar dari laluannya.

Alhamdulillah, saya bersyukur kerana dipertemukan dengan Abang. Doa seorang isteri agar si suami sentiasa terus menjadi sumber kekuatannya untuk terus melangkah ke hadapan lagi.

Terima kasih Abang.. Moga hubungan suci kita sentiasa utuh dan kasih makin bercambah hari demi hari.. Maafkan ibu andai selama ini ibu tak pandai untuk menjadi isteri yang terbaik untuk Abang. Namun, ibu tetap akan usaha agar ibu sentiasa menjadi yang terbaik di mata Abang.

Selamat ulangtahun ke-6 sayang..

No comments: